dagens..

Dagens låt: To be with you - Mr. Big
Dagens dusch: 2 stycken ^^ nu känner jag mig riktigt fräsh , typ..eller nått 8-)
Dagens frisyr: uppsatt i knut + leopard diadem.
Dagens smink: foundation bara typ.. 
Dagens händelse: Jerry <3
Dagens planer: vad ska man ta vägen på nyår ?
Dagens vill ha: sommar !
Dagens saknad: sandra <3
Dagens drog: kaffe latte. i loooove!
Dagens tråkigaste: att gå hem från jerry :/
Dagens måste: måste borsta tänderna snart (a) :)
Dagens dricka: kaffe latte som sagt ^^
Dagens köp: tidning ^^
Dagens mat: spaghetti & köttfärsås, typ favvomat :D!
Dagens sjuka: jerry, psykounge :D <3
Dagens kärlek: jerry <3
Dagens mående: lycklig (a)!


nu är ja väldigt väldigt trött, fick ju inte sova nått inatt ^^
+ att ja ska passa min kusin i tre dar framåt nu, önska mig lycka till ;) lär jag behöva't :D
nattinatti :) <3


Kommentarer
Postat av: steven

"Jerry du får inte sova" ...

2006-12-26 @ 23:21:44
Postat av: Anonym

Vilken kul lista ! (:

2006-12-27 @ 19:18:32
Postat av: Johanna

Det där ovan var från mej, Johanna

Postat av: Karin

spaghetti å köttfärssås och en latte också, min smak:D

2006-12-27 @ 22:15:55
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback