lista.

10 favoriter:
Färg:
ingen speciell
Mat: taco!
Band: har inget, gillar flera jag :)
Film: hm, två jag kmr på nu är alla älskar alice och så som i himlen
Bok: tkr fortfarande att
sandor slash ida är den bästa boken.
Sport: dans, just nu räknas det som en sport. haha ;)
Årstid: summer!
Veckodag: fredagar & lördagar
Glassmak: vanilj med jordgubbssylt i, ni vet sån där god? :)
Tid på dygnet: kvällarna kanske

9 för tillfället:
Humör: sådära.
Smak: frukt
Kläder: mjukisar och linne bara.
Bakgrund: en bild på jerry (a)
Nagellack: inget, har bitit ner naglarna :|
Tid: 20:22
Omgivning: mamma kollar tv och här sitter jag.
Irritationsobjekt: min såkallade vän.


8 första:
Bästa vän: första bästa vännen var nog Marie,eller kanske Merella?
Screen name: vadå? :S
Husdjur: har aldrig haft nått, eftersom min familj är allergiska.
Piercing: i öronen om man nu räknar med det, annars naveln.
Förälskelse: det var på dagis ;)
Musik: spice girls & backstreet boys typ
Bil: har ingen än.
Kyss: haaha xD

7 senaste:
Cigarett
: vet inte, länge sen
Mat: hm, räknas frukt?
Dryck: kaffe
Biltur: igår, skjuts av mammsi.
Kyss: av Jerry imorrse :)
Spelad låt: agnes - champion
TV-program: det vet jag inte, kollar aldirg tv längre typ :P

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: haha,nej.
Brutit mot lagen: har jag säkert :O
Blivit arresterad: noope
Badat naken: yes i have. Fråga madde vad hon brukar göra om sommrarna. ;)
Varit med på TV: nee, tror icke det.
Kysst någon du inte känner: nixpix.

5 nej tack:
Kläder: det ända jag kmr på just nu, nätbrynja
Mat: skagenröra, och typ alla fisk + skaldjur
Musik: country kanske.
Dryck: flädersaft
Personlighetsdrag: drygingar

4 saker:
Du gjorde igår kväll: firade allahjärtansdag med jerry :) <3
Du kan höra just nu: tvättmaskinen + tv + tangentbordet.
Du inte kan leva utan: Kärlek; Jerry,mamma + vännerna/släkt.
Du gör när du har tråkigt: sätter mig vid datan eller dansar, nu ska ja gå o dansa.

3 personer:
Du kan berätta allt för: dom jag litar på ;)
Du tycker om: Jag tkr om jerry,alla mina vänner och familj :)
Du inte gillar: ofta jag tänker skriva det här ?

2 val:
Kaffe eller te: kaffe is the shiiat.
Vår eller höst: vår, helt klart.

1 önskan: Att det är du & jag föralltid ! <3

Kommentarer
Postat av: Klara

Tjo! Vad dansar du? =)

2007-02-15 @ 20:35:05
Postat av: emma

Rolig lista!

Postat av: Pernilla

Klara - haha, lite olika..typ jazz & street o så. dansar du ? :)

2007-02-16 @ 07:37:59
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se
Postat av: Sofia Style

det var en rolig lista, ha en bra dag!

2007-02-16 @ 08:59:42
URL: http://sofiacarlberg.blogg.se
Postat av: emma

hur kan du inte gillar skagenröra det är ju skit gott.. allt sortsfisk är super god =)

2007-02-17 @ 16:23:16
URL: http://emmakristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback