saknad.

Jag vet inte vad det är, men jag är inte mår inte bra idag.

Det är en massa saker som jag hela tiden går och tänker på,
saker som jag inte orkar o inte vill tänka på.

När man börjar tänka på en jobbig sak,
så blir allt jobbigt.
Man tänker på saker som hänt förut,
saker som man trodde man glömt och kommit över.

Det som är jobbigast av allt,
är saknaden av dig.
Jag saknar dig så otroligt mkt.
Men jag har försökt, och jag vet inte vad mer det finns att göra?
Jag vet att du oxå försökt,
men just nu känns det som att du inte ens vill försöka längre?
Jag kanske har fel, men allt jag vill är att det ska bli bra.

du är ju trotsallt min bästa vän, och jag saknar dej enormt.



Kommentarer
Postat av: Karin

åå va jobbigt, så kan det va..
alltså jag har kommit på att ibland måste man faktiskt må dåligt, ha behov att verkligen tänka och få utlopp för sina känslor.. på så sätt kan man må bättre sen igen:) ha det fint!!

Postat av: Erica

ja, det rekomenderar jag att testa! :D
Riktigt gott var det. Det ser lite ut, men det räcker gott och väl, chokladen blir liksom ganska mäktig!
Och ett stort PLUS är att det går fort :D

2007-02-04 @ 17:38:14
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback