Textil&Lite annat.

Idag var jag och Sara iväg och köpte tyger.
Det bar av till Sundbyberg, där finns det en stor tyg affär.
Och ett ännu större grossistlager, där textilelever får gå in.
Jag har aldrig sett så himla mycket tyger! Och snygga var dom oxå, jag fick typ ångest över vilket jag skulle välja..det var nästan så att det blev fööör mycket tyger istället!
Så tillslut efter nåra timmars letande så valde jag ett vanligt svart tyg, det kunde jag köpt vart som helst ju? Fast sen måste jag ju köpa något slags sidentyg eller kanske ett sidenband.
Jag ångrar mig verkligen inte att jag åkte dit, fast jag plågade
sara med mitt velande (förlåt, haha), men det var verkligen en upplevelse att se allt fint!



Fredag imorgon, så himla skönt! (även fast vi har dubbellektion i svenska).
Sen är det helg! Och imorrn ska jag träffa min honey boney :D:D!

"Idag har jag druckit världens äckligaste kaffe & ätit världens äckligaste McFlurry!"

Sara!Som tack för att du stog ut med mig, trots all magont och allt mitt velande.
Här haru din lilla fisk,DinÄlskadeErik.






Kommentarer
Postat av: sara

haha, faaan vad gullig du är gumman :D:D jag står ut med vad som helts för dig ;P

Postat av: Anonym

haha jo preciiis :D sötnötis !

2007-02-02 @ 12:48:18
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback