Tisdag

Dagens låt: Pieces & Scientist - Coldplay feat. Sum41
Dagens dusch: med älsklingen!
Dagens smink: inget alls, för ovanlighetens skull.
Dagens händelse: vart med älsklingen hela dagen,myspysigt värre :)
Dagens planer: äta godis och kolla på D.H
Dagens vill ha:
asos top!
Dagens saknad: sommar :/
Dagens drog: jerry <3 :)
Dagens finaste: Jerry <3
Dagens måste: äta godis.
Dagens dricka: milkshake
Dagens mat: världens största frukost, och plättar blev min middag!
Dagens kärlek: Jerry <3
Dagens mående: Lycklig :), like always with you!

Denna tisdag har gått himla fort måste jag säga.
Gårdagskvällen spenderades med min älskling och idag har vi i stort sett sovit och vilat hela dagen, skönt det med ! :) + att vi åt världens biggaste frukost idag, den kmr jag klara mig på resten av veckan.

Nu är det snart dags för Desperate Houswifes + lite godis, som jag har varit sugen på i över en vecka nu, muuums!
147867-383
bara för att jag vill åka skridskor!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Liv

Va intressant dagens låt lät! Ska nog försöka ladda hem den :-)

Postat av: Liv

Va intressant dagens låt lät! Ska nog försöka ladda hem den :-)

2007-02-27 @ 22:02:36
URL: http://leifiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback