Yesterday.

Hejhopp :)
Skönt att vara hemma lite tidigare för en gångs skull,
Vi hade tema-dag idag,om miljön. M , gud va kul!
Vi var på
soptippen och vi fick gå runt och kolla på allt skit, det stank och det låg soppor överallt, på ett rullband brevid mig åkte det förbi döda fiskar.
Det gör jag aldrig om alltså!
Efter lunch drog vi hem, då var det nog för oss.

147867-262

Hoppas ni hade det trevligt igår, min dag var underbar (a)
Åkte hem till min Jerry på kvällen, han hade verkligen gjort det mysiiiiigt!
Ljus och massa godis :D
Jag fick blommor,choklad och ett supersött skrivet kort,
haha värsta söt du är Jerry (:
Sen kollade vi film, The break up.
Jerry var på vinced sida och jag på Jennifers.
Den var faktiskt riktigt bra tycker jag :)

Riktigt mysigt var det igår iaf, tack jerry, du är bäst!
<3


147867-319

Kommentarer
Postat av: Stina

vilka fina blommer

2007-02-15 @ 16:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback