Ännu en lista.

Lyssnar på just nu: Goldfinger - Dad
Jobbigaste skolämnet: Matte,Svenska & Engelska.
Favorittidning: Elle & Veckorevyn.
Största som händer i sommar: Det har jag ingen aning om just nu..
Längd: 163 typ.
Byter gärna garderob med: Ashley Olsen
Jag doftar: Björn Borgs 6-0
Byxa eller kjol? Bägge.
Sminktips till allmänheten: Överdriv inte med sminkningen.
Senast utlästa bok: "Hur kär får man bli?"
Mitt rum kan beskrivas som: öhm? s-o-p-p-t-i-p-p . Nej, men ärligt, jag SKA städa idag!
Mig själv med tre ord: Ärlig, glad & snäll (för det mesta)
Jag tränar: Japp, när jag har lust ;)
Jag ville bli när jag var liten: Dagisfröken/frisör
Drömyrket nu: Designer
Funderar att plugga på universitetet/ högskolan: Textilhögskolan i Borås.
Linje på gymnasiet: Textil/Form/Design. wuuunderbart!


147867-196

Kommentarer
Postat av: Anonym

163 cm, virre ;) typ 160 :D

2007-01-14 @ 21:35:51
Postat av: Anonym

jahaja anonyming :O, bara för att du är kortare än mig :) ?

Postat av: Madde

de va inte meningen att vara anonym (a)

2007-01-15 @ 11:37:03
URL: http://madeleinelundin.blogg.se
Postat av: Anonym

höhö mupp :O . ba för du e 130 ;)

2007-01-15 @ 14:33:15
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback