brist på nått att göra.

I brist på nånting att göra, här kommer ännu en lista.

1. Var hittade du den här listan? ingen aning, den fanns sparad på datorn.
2. Var är dina föräldrar födda? Mammi i Finland, Pappa i Sverige eller det kanske var Norge?
3. Vad är det senaste installerade på datorn? min bror installerade wow för nån dag sen :O
4. Vilken är din favoritrestaurang? Ingen speciell :)
5. När badade du i en pool senast? Somras kanske ? nu blev jag suger på att bada faan..
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Nja, eller JO när jag var liten :D
7. Hur många barn vill du ha? vet inte, tar det som det kommer ;)
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Country och Dansband typ..
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? öhm? håller inte på med såntdära ;)
10. Vad har du för TV-kanaler? Det flesta, fast inte canal + och dom dära.
11. Har du åkt moped någon gång? Javisst
12. Har du busringt någon gång? klart jag har, sånt gör väl alla :D?
13. Har du fått felparkeringsböter? ah utan bil o körkort..
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Never ever..
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? haha, spanien?
16. Har du en egen trädgård? egen och egen, min familjs (a)
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? tre vännerna & jerry + sune
18. Kan du alla orden i nationalsången? hoppas det :P
19. Badkar eller duschkabin? Badkar.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Beck är den ända jag kmr på..
21. Favoritpizza? Campanjola/Calzone
22. Chips eller popcorn? Chips
23. Vilken färg på läppstift använder du? Använder mest läppglans faktiskt.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nixpix ;)
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej 8-)
26. Apelsin- eller äppeljuice? Bägge
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? gills fika? med karin,maria & sara. vi åt en massa onyttigheter (a)
28. Favoritchoklad? Marabooou, vanlig mjölchoklad
29. När röstade du senast? Jag har väl aldrig röstat?
30. När åt du en hemodlad tomat sist? usccch , gillar inte tomater.
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? nej :/
32. Är du bra på matlagning? jorå, duger väl :D
33. Klarar du att tanka själv? jävla tjat, jag har ingen biiiiil. ingen moppe för den delen heller ;)
34. Har du beställt något från TVshop? Nopeeee
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? ne , men fick ha förkläde när ja praoade på café, hah xD
37. Vad var det senaste du handlade? Koftaa
38. Har du kräkts offentligt? Jupp tupp.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Mångmiljardär, eftersom jag redan hittat den sanna kärleken.
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Jaaa det gör jag väl :)
41. Har du ringt något betalnummer? om jag har .. :P
42. Kan man vara vän med sitt ex? Inte mina ex nej!
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? minns inte, kanske när steffi föddes för typ sex år sedan? höhö'
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Mkt ja, och tjockt!
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? inget.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? favoritsak? neeeeee. men jag ställer väckarklockan (a)
48. Vad är du tacksam för idag? Underbara Jerry, Vännerna & Familjen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback