Måndag

Fantasin flödar inte idag precis. hm..
Jag har i uppgift att skriva något som har med mode/textil/design att göra (eftersom att jag går textilklass,logiskt va ;)?)
Men iaf, jag har haft hela lovet på mig att göra det här.
Så nu frågar jag mig själv, varför har jag inte börjat med detta tidigare!?
Imorgon är redovsningsdagen och jag har knappt börjat.

STRESSIGT LÄGE.
Jag är inte på humör för att plugga just nu.
FY.

Nu har jag iaf kommit på vaaaad jag ska redovisa om.
A designer,
Stella McCartney. Hon är cool.
Så får det bli.

Trevlig kväll, och glöm inte att titta på Prison Break :)


SAKNAR JERRY, du är för bra för att vara sann <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Äntligen Prison Break, I love it!

Postat av: Felicia

Man kan inte glömma PB! Det äger så hårt :)

2007-01-08 @ 21:16:56
URL: http://charmingsaturday.blogg.se
Postat av: Anonym

c & F - håller med er bådaaa :)

2007-01-08 @ 21:52:42
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback