min dag.


DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: nej, inte vad jag minns ;)
Köpt någonting: Ja det har jag. Fast inget roligt lixom :o
Varit sjuk: njaaa. i huvvet kanske.
Sjungit: Pörni sjunger jämt :)
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja, det har jag :)
Träffat någon ny: i don't think so.

Saknat någon: JA! jag saknar madde,jerry,sandra,stina + nåra till :/
Kramat någon: Jajjamensan.
Pussat någon: yes i have.
Ätit: absolut. all the time, det är ju min specialitet ;)


147867-138

Den här dagen har gått fort, skönt!
Först hade vi textila ämnen. Klädsömnad, för första gången (50 p. kurs) Och det var verkligen jätte kul!
Vi ska konstruera ett mönster, designa och sy ett eget plagg. Jag funderar på att kanske göra en klänning, en axelbandslös. Men vi får se, vi ska i alla fall bli klara tills i vår med vårt plagg. Hoppas/ tror att det kmr bli kanon kul att sy/designa våra egna plagg. Det är ju detta jag alltid velat göra!:)

Efter m.k var det dags för lunch, och efter det skulle vi egentligen haft gymnastik. Fast gympaläraren var på kurs, så vi slapp. NICE, en och en halv timmas håltimme, jag gick och la mig o sov :D sen var jag pigg resten av skoldagen.

Vi hade kommunikation för första gången oxå. Ska jag vara ärlig så hade jag inte förväntat mig särskillt mkt av den kursen. Men med den läraren vi fick och hennes sköna humor och sjuka stories, så kändes det plötsligt otroligt bra/kul. Vi får väl se vad denna kurs har att erbjuda, just nu är mina förväntningar väldigt höga!:)

JUSTE!
Glömde nästan skriva det, igår fick jag veta att jag skulle få ett MVG i mönsterkonstruktion A. SHIT vad GLAD jag blev :D:D. nu måste jag bara behålla det i B-kursen oxå :)

nu ska jag käka lite frukt o glo på TV , trevlig kväll sötnötar :)

    147867-124  
jummie :)

You are the reason why I get up in the morning with a big smile on my lips.
You have brought my life back, there is no one like you.

Kommentarer
Postat av: Sara

ofta du ska äta frukt din mupp, du ska säkert äta godis :O syndare! ;D

Postat av: Anonym

nej jag lovar (a) höhö. fast jag åt iof lussebullar idag, förlåt mig :D

2007-01-11 @ 20:22:54
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se
Postat av: Caroline

Kul med klädsömnad ovs :)

2007-01-12 @ 08:02:58
URL: http://carolinelidman.webblogg.se
Postat av: sara

haha, det är lugnt :D jag åt ju pizza :P

2007-01-12 @ 10:13:52
URL: http://saraviktoria.blogg.se
Postat av: caroline

grattis till MVG:et :D bra där!

2007-01-12 @ 11:53:10
URL: http://celandine.blogg.se
Postat av: Anonym

Caroline - klart det är ;)

Sara - Jaaa, så klaga inte (:

Caroline - Taaack! :D

2007-01-12 @ 11:55:45
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback