söndag :)

Ooj, vad snabbt den här söndagen gick då..
Först åkte jag med mamma till Skärholmen och tittade lite,

några små fynd:
- en lång tröja (som jag ska ha leggins under :)
- en röd tunika med blommor på.
- clips-örhängen med zebramönster. i love theme!
+ lite andra smycken.

Sen åkte vi hem, jag smällde i mig en hel pizza, FY MIG! nu blire diet resten av livet..eller inte :)
Sen fick jag tok-ryck och började städa som en galning, rensade hela garderoben och rummet.
Nu i efterhand känns det himla skönt faktiskt :)

Måndag imorgon, då ska jag va med älsklingen min :) får se vad vi hittar på :)
..och på tisdag börjar skolan, bläääää.
Vi har haft en massa läxor över lovet, jag har gjort en av dessa fem stycken. :/ men jag orkar inte tänka på det nu.
Måste snart sova,  ladda om sömtiderna inför skolisch.

Trevlig Kväll :)!

Kommentarer
Postat av: Karin

fina fynd:) ha en bra måndag tjejen!

Postat av: Madde

omg pörnii :D shoppar ju hela tiden ;D

2007-01-08 @ 20:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback