usch :/

Idag har jag varit hemma för mina sår, plus att jag skulle till doktorn.
Enligt den här doktorn (den andra jag går till) så har jag tydligen svinkoppor.
Jag trodde endast småbarn fick sånt :S.
Nu har jag iaf fått salva & antibiotikatabletter.
Hoppas verkligen att det går över snart, jag har haft denna i två veckor nu och det blir lixom bara värre och värre. Känner verkligen vilket dåligt humör jag är på hela tiden och hur otrevlig jag är mot andra, men det är det att jag är så himla trött och irriterad. Kan inte sova på nätterna och på dagarna orkar jag inte så mycket. Men som sagt, hoppas det blir bättre snart.

Jag har så himla dåligt samvete, skulle varit med jerry idag.
Jag skulle sova där & vi skulle basta och hadee myyyysigt ju :/
Nu känner jag mig så taskig.
Måste stanna hemma :/
Jag saknar honom otroligt mkt, he's the shiiiiat . <3

Gud vilken lyckad fredagskväll detta kmr att bli.
Hoppas ni får det kul iaf :)!

147867-188

Kommentarer
Postat av: Jerry

Ha inte dåligt samvete älsk. jag förstååår, you know :) du är bäst iaf!

2007-01-12 @ 19:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback