lista

Senaste impulsköp: Min lila klänning jag köpte idag

Bästa fikat: Jerrys mammas hembakta, haha.

Färg du hatar: hm, ogillar ingen färg tror ja. snorgrön kanske ;)

Nått som gör dej förbannad: lögner,falskhet och otrohet.
Så får du motion: Promenader, dans och så.
Tidigaste barndomsminnet: jag kunde inte säga vatten så jag sa "ba", haha.
Första frågan du ställer till ny bekantskap: va heter du? / vart boru?
Samlar på: kommentarer kanske
Underskattad grönsak: paprika eller lök
Pryl du inte kan vara utan: mobil/mp3

Tidningar du prenumererar på: ELLE, förut var det VR
Du gör med 100 upphittade kronor: köper något kuligt?
Nån du saknar: Finns många, men någon jag inte träffat på länge är Madde :/
När grät du senast: yesterday
Du tycker det är tantvarning/gubbvarning då: man vaknar vid fem på morgronen när man är ledig.

När är du gammal: jag ska alltid vara ung ;D
Svart eller vitt? svart får det bli.
Mjukt eller hårt? på ? bägge.
Homo eller hetero? hetero
Höger eller vänster? höger
Loket eller Oldsberg? öhm ingen av dom!
Göteborg eller Stockholm? svårt, men tar nog ändå stockholmoo!
Landet eller storstan? storstan
Kram eller puss? pusssar&kramar
Vagn eller buss? vagn? haha. buss!
Hyrfilm eller bio? gillar bägge två :)
Gräs eller grus? skönare att gå på gräs
Piggt eller opiggt? piggt!
Pasta eller potatis? pasta pastaaa!
Tjänare eller tjäna? tjäna?
Is eller mjukglass? mjukglass is the shiiat! men isglass är gott när det är varmt :)
Natt eller dag? i like both.
Felix eller Heinz? Felix
NK eller Myrorna? NK
Marsvin eller hamster? haha, kan inte skillnaden :O
Rakad eller orakad? rakad
Biffig eller slank? biff ;D
Blåögda eller brunögda? bägge är fint, men jag skulle vilja ha bruna!
Popsnöre eller sportfåne? sportfåne?
Naken eller pyjamas? nakeen , haha.
Linda Skugge eller Linda Rosing? usch.
Peter Stormare eller Peter Jihde? Peter stormare!
Kaffe eller te? Kaffe!
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? se filmen
Plastbestick eller plastbröst? haha plastbestick
7-eleven eller Pressbyrån? 7-eleven
Glasögonorm eller linscooling? haha , båda.
Plugga eller jobba? jobba!
Planka eller pröjsa? pröjsa
Yngre eller äldre? äldre
Lång eller kort? kort
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? det beror på vad det är..
Tycker du om ord? vad är det för fråga? ja jooo jag älskar ord.
Nämn namnet på en tennisspelare? pim pim, har träffat honom , haha
Finns det något du ogillar starkt? skagenröra, värsta jag vet
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? jag är bra på att be om hjälp i matten iaf :O eller va tkr du karin?
Är du svartsjuk? somtimes
Vad gjorde du igår kväll? kollade fussball med jerru!
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? får dom välja själva
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? hundöron även fast boken blir ful
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? ingen jag kmr på
Tycker du om att gå i skolan? gymnasiet? hm , ibland äre helt okej.
Vilket ämne gillar du bäst i skolan? alla textil lektioner vi har
Vilket ämne gillar du sämst  i skolan? matte/ engelska
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass ( i grundskolan) ? yes, vissa
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? yes, skönt med lediga dagar!
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? städare
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? haha , får se ;)
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? om ingen ser ;)
Vad är det första du tänker på när du vaknar? "usch,ännu en skoldag"
Är du troende? nope
Tycker du om stearinljus? det är väl mysigt
Använder du hårbalsam? yes, every time
När blir man vuxen? vid 20, tkr ja
Vilken färg har din tandborste? två stycken rosa
Har du lök i köttbullarna? javisst
Hav eller sjö? hav, om det inte finns maneter
Har du någon skrivare? nope, gått sönder
Vad har du för väckarklocka? en grå och ibland blire mobilen
Hur ofta klipper du tånaglarna? haha vette fan, två ggr i månaden kanske?
Har du hår på ryggen? alla har väl hår på ryggen, fast jag tror och hoppas att mitt inte syns!
Har du åkt ambulans någon gång? niiiix
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? salt
Chips/ostbågar/jordnötsringar? chips men ibland ostbågar
Äpple eller Päron? bägge :)
Äter du fiskbullar? nooooope, men det var favvomaten när jag var liten!
Svettas du mycket? haha njaa, tror ja inte.
När klippte du dig senast? typ tre månader sen , ska klippa mig snarast!
Vad kollade du senast hos doktorn? svinkoppor
Har du fått riktig massage någon gång? yes, jerry är värsta proffset!
Tycker du om rökt kött? jorå
Vilken är din favorit på Mc Donalds? cheese burgare
Burger King, Max eller Mc Donals's? Max + donken!
Platt eller vanlig dataskärm? jag har en platt
Vad har du för mobiltelefon? en siemens, röd-blommig
Hur betalar du dina räkningar? öhm , mamma betalar dom.
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? haha, nja , kanske missade det 8-)
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? jag måste ha ordning..
Hur stor hårddisk har du? bra fråga, ingen aning?
Har du överkast på sängen? nooope, orkar inte
Har du brutit något någon gång? niiiix
Lever din mormor? nooope,saknar henne :/
Har du varit med på TV? haha inte vad jag vet om iaf.
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? haha äta maten, plugga, städa osv :O
Använder du tofflor? yes, mina rosa :) !
Använder du morgonrock? ibland
Är du en Besserwisser? haha jadu.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? om den är oöppnad så kanske..
Beskriv din humor? mysko

Kommentarer
Postat av: amanda

Lååång men kul lista :D

Postat av: anna

herregud vilken lååååång lista... orkade bara läsa hälften ;)

2007-03-11 @ 18:05:02
URL: http://declaar.blogg.se
Postat av: trotsa

oj det var inte en dålig lista :) trevlig läsning iaf ;)

2007-03-11 @ 18:10:37
URL: http://trotsa.blogg.se
Postat av: Jennie

den var lång den :P

2007-03-11 @ 19:38:11
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback