med det blir bättre om vi är tillsammans.

Ska sätta mig och kolla på Så mycket bättre på tv4 play. Missade sista avsnittet igår. Kan ju vara bland det mysigaste programmet som visats i svensk tv. September & Petter är självklart grymmast, har ni hört deras nya låt dom har spelat in?

Det finns så många som jag skulle vilja se i nästa säsong. Melissa Horn, Lars Winnerbäck, Timbuktu, Peter Jöback, Oskar Linnros, Robyn, Thåström, Miss Li, Daniel Adams-Ray, Salem Al Fakir, Erik Hassle, Brolle, Ulf Lundell och så vidare. Ja listan skulle kunna göras lång. Vilka skulle ni vilja se i Så mycket bättre?


Kommentarer
Postat av: anna

alltså på ett sätt vill jag se linnros, håkan, jocke berg osv där men smatidigt vill jag inte att de ska bli familjeunderhållning. om du fatta vad jag menar :)

Postat av: linda

svar; vad härligt, bra tack, hur mår du ? =)

2010-12-12 @ 18:36:19
URL: http://inlindashead.blogg.se/
Postat av: Anonym

precis , visst är den fin =)!

2010-12-12 @ 18:49:13
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback