lista

Klädsel:
Vad har du på dig idag: Mina röda byxor,svart t-shirt o silverskärp runt midjan.
Vad använder du just nu för skor: just idag? mina bruna stövlar.
Favoritfärg på kläder: helt varierande, beror på hur plagget ser ut osv.


Senaste person som:
Sov i din säng: i min, det var jag :)
Du pratade med: Min morbror, patrik.
Du delade en drink med: jag delar inte med mig av mina drinkar ;)
Du gick på bio med: Sandra ,tror jag.
Skällde på dig: hm , vet ej.


Senaste:

Låt du hörde: I've been dying to reach you, den är very brao!(med saosin)
Film du såg: Ice age 2 (idag)
Mat du åt: spett, coscos + tsatsiki. muuums!
Kram: Min kusin
Puss: Min kusin/jerry <3
Känslan: trötthet?
Ilska: idag,när min kusin spillde kaffe över hela mig.
Resa: beror på vad man menar med resa :D? "reste" ju hit till min kusin ;)
Glädje: att va me jerry igår!
Dröm: drömde inatt att jag blev slagen :/
Boken du läste: håller på att läsa "en shopaholics bekännelser" just nu, den verkar bra! (en så länge)
Personen(personer) du träffade: moster,morbror + kusin
Personen(personer) du pratade i telefon med: Maria,Sandra,Jerry + Mamma
Personen du fick sms av: sandruutt
Gången du åt en 7-eleven korv: äter aldrig korv där (a)
Gången du var utomhus: va ute på dan med min kusin :O
Gången du sov: inatt.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: måste vart i måndas?

jag gillar att skriva listor jag, kanske ni märker? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback