pörni .

DITT RUM

1. litet, stort eller mitt emellan? pyttelitet jämnfört med mitt gamla :o
2. vilken färg på tapeterna? 3 ljusblåaa/lila och typ en fondvägg, med rutor i typ blått och brunt o grått va?
3. vilka färger går rummet i i övrigt? typ beige, svart ..
4. favoritmöbel och varför? garderoben.. because i like it :)
5. vad vill du ändra där inne? jag vill ha en walk in closet :D !
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nope, vill ha en platt-TV!
b) video/dvd? utan tv då eller ;)?
c) dator? nope, den är i vardagsrummet. me want a laptop!
d) stereo? japp, fast lyssnar mest på musiken på datorn.
e) telefon? om mobil räknas ? (a)
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? vår "stora tomt", min spionerande granne och andra radhus.
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, dansar, sjunger, ja.. lite olika helt enkelt :)
9. vem förutom du brukar sova i din säng? sandra , typ alltid.
10. favoritpryl i rummet? pryl? mina speglar, dom e fina :)


BLANDAT

1. vad heter din mamma? Monika :O !
2. var har du i din:
a) jackficka just nu?
typ inget just nu..
b) väska just nu? läppsyl, parfym, pengar, busskort osv..
c) byxficka? en ögonpenna :O!
3. vad är du beroende av? kaffe, sova . finns mkt ?
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? det gröna från apoteket. vad heter det?
6. vad tror du på? dom som talar sanning (a)
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? tillhör väl ingen :O
8. vad köpte du senast? hm , igår köpte ja rosor till mamma.
9. har du nåt husdjur? noooope, elr om man räknar med ante.
10. vad bor du i? radhuus


GREJER

plånbok: en vit, vill ha en från åhlens:)
tandborste: den e ljusblå, såndära med tungskrapa
smycken: massa olika . me like smycken
solglasögon: mina bigga ^^
underkläder: ehm , olika ;) ?
nagellack: reed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback