tisday.

prison break var toppen bra igår, eller det är ju alltid kanonbra, men igår vare extraextra lixom ^^

     

Today har jag varit med Sandra hela dagen, åkte till hennes skola , eftersom jag slutade tidigt! det va lite småtrevligt det ^^ . Sen åkte vi hem o drack iskaffe (ovanligt) och Sandra lärde mig lite vett & ettikett, jag blev mkt smartare ( lr not! ) menmen , sen spelade vi ett psykospel!, jag var sämst så ja fick alla stötar.. kommer ha meeen för livet av det där! . usch :D

Dagens låt:
Total eclipse of the heart - Westlife
Dagens dusch: alldeles nyss..
Dagens frisyr: Typ utsläppt och diadem.
Dagens smink: Foundation, mascara, ögonpenna & lite solpuder
Dagens händelse: Sandras vett & ettikett snack ;) OCH ATT SNÖN KOM!
Dagens planer: att börja läsa den där braiga nya boken innan jag ska sova!
Dagens vill ha: NY MP3 . give me!
Dagens saknad: SUMMER!
Dagens drog: Iskaffe <3
Dagens tråkigaste: Att jag hade sommarskor på mig? 0.o
Dagens måste: sova nu!
Dagens dricka: kaffe,iskaffe,varm choklad och tea :)
Dagens köp: Bukett till mamma (hon fyller imorrn;)
Dagens mat: Pannkakor hemma, skolan blev det typ ingenting?
Dagens sjuka: SANDRA!
Dagens kärlek: Babe <3
Dagens mående: Happy, trött och lycklig!

Nu måste jag göra mig i ordning och sen lägga mig o läsa den nya boken! nattinatti / Pöööörni .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback