världens vackraste.

Jag blev utmanad i min blogg av (http://agnesdewall.blogg.se/index.html)
att skriva en lista på de fem vackraste kvinnorna i världen.
This is what Pörni thinks:



1. Jessica Alba / - Verkligen vackervackervacker! väärsta utstrålningen hon har,
och hon verkar ha en väldigt fin insida oxå.


2.Heidi Klum / - Egentligen delad första plats med Jessica, helt perfekt i mina ögon.


3. Ashley Olsen / - Ashley har alltid varit den finaste av tvillingarna, tkr jag.
Hon är verkligen superduper söt!


4. Charlize Theron / - diggar henne fett mkt efter rollen i monster.
Hon har verkligen det där lilla extra. BEAUTY!


5. Lindsay Lohan / - hon har alltid varit en av det största favoriterna.
Fast nu tkr jag att hon är lite föööör smal, men vacker är hon!

MoreBeauties: Catherine Zeta Jones, Nicole Richie, Christina Milian, Micha Barton, Rihanna,Keira knightley, Cameron Diaz, och Kate Hudson o många flera.. hih..just nu känner ja mig lite smått  homo :O!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback