Med semlor i tankarna..

Jag har aldrig varit speciellt förtjust i måndagar, men den här måndagen har faktiskt varit helt okej.

Saraaa, den lilla bajsungen, var såklart tvungen att nämna att hon var sugen på semlor idag.
Och nu kan jag verkligen inte släppa semel-tankarna. gud vad jag är sugen på semlooooor!
När är semeldagen förresten? Nån som vet? Läääääääääängtar.

147867-277

En "måste-göras-lista"
- Räkna ikapp i matten, jag är ju bara halv boken efter.
- Träna/ Dansa
- Få bort semel-suget.
- Lyssna minst två hundra ggr till på låtarna
nathalie skickade till mig igår! (hon har vekligen känsla för musik min lilla lantisbög)
- Och prata med Jerry. 
 
Trevlig Kväll! :)


Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar semlor, tyvär så tål jag dem inte =(

Postat av: Madeleine

hihi tackar ;D!

Åh men tack nu blev jag med sugen på semlor haha

2007-02-05 @ 19:41:54
URL: http://www.lalein.blogg.se
Postat av: Madeleine

hihi tackar ;D!

Åh men tack nu blev jag med sugen på semlor haha

2007-02-05 @ 19:49:58
URL: http://www.lalein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback