Hur Kvinnlig/Manlig är du?

Denna lista lånade jag av Ally.
Testa hur kvinnlig/manlig du är.


Har du nånsinn..?

Kvinnliga sidan;
[x] Köpt en hårfön?
Nooope, mamma har köpt till mig bara.
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
Japppp.
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
haha men det är väl klart :)
[x] Pratat känslor?
Javisssst har jag det!:)
[x] Tänkt på att matcha mina kläder?
öhm, ja?
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
Yeeees
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?
typ hela tiden :D
[x] Funderat på namn åt mina barn?
Neeeej , men det finns ju alltid namn man tkr om :)
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
vadå :D ?
[ ] Druckit Cosmopolitan?
nooooope
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
vem har inte är frågan :)
[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
JA!
[x] Känt mig sugen på en kopp te?
japp, om kvällarna så ;D
[ ] Känt glädje över att få blommor i present ?
Jaaaa, det blir man alltid glad av
[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
Har jag säkert , eller nått..
[x] Blivit arg utan anledning?
Yesss
[x] Gråtit efter 9 fyllda år?
Men ja :D
[x] Brytt mig om H&M:s val av modell?
Klart
[x] Pratat skvaller?
dum fråga. vem har inte ;D?
[x] Varit arg/sur utan att tala om det?
Jag tror andra märker när jag är sur (a)
[x] Kramat en kille?
mm :)
[x] Dansat?
alltid!

Totalt: 19 av 22 poäng

Manliga sidan;
[x] Ljugit om hur mycket jag har druckit?
jupp tupp.
[x] Ätit en blodig stek?
vad menas med det? kött med lite blod på har man väl äti ?
[ ] Läst en biltidning?
neee, inte så intresserad..
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
Haha, jovisst :D!
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
Japp, fast får lite skuldkänslor :|
[ ] Skött grillen under en grillfest?
näää, sånt kan jag inte :/
[x] Läst en bok av Jan Guillou?
E det en killsak :S? Men ja det har jag..
[ ] Läst ett nummer av slitz?
Noooope
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
Japp, på skoj (a)
[ ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
usch nej :D men fråga jerry hur många pizzor han äter ;)
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
nejnej.
[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
Min brorsa :O
[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
inte nån av dom (A)
[x] Diskuterat bröst?
japp, det händer ofta! det är ju våra, så varför ska killarna snacka om dem ;)
[ ] Gjort lumpen?
omg , nej :D !
[ ] Läst nick hornby?
nej?
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
suuure
[x] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
hahah , beror på vem jag är med..
[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
brukar inte besöka sånna.
[x] Lagat någonting på egen hand?
Japp!, brukar sy , det är väl manligt ;) ?
[ ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
haha :D tror ja inte faktiskt :)
[/] Tävlat i att dricka öl?
nja tävlat o tävlat kanske man inte kan kalla det :D ? äsch, halvt poäng.

Totalt: 11,5 av 22 poäng

Jag var tydligen väldigt kvinnlig av mig!


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul lista!

Postat av: Gabrielle

Jag snodde den, hoppas det var okay. :)

2007-01-31 @ 19:53:03
URL: http://obsessed-bliss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback