JagGillarListor

Vilken svordom använder du mest?

det är lite olika det där. jävlaaa/fan typ.
Äger du en iPod?
Nepp, bara en MP3.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
just nu är den inte inställd,det är ju lov :D men imorrn kmr den att stå på halv sju ungefär.

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
varför skulle ja :) ?

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
beror på,
Vilken var den senaste filmen du såg?
Mun mot Mun.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En walk in closet,utomlandsresa och en väggstereo+laptop (a)

Har någon någonsin kallat dig lat?
all the time.. :)
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nope, aldrig gjort,borde kanske behövas..
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
typ idol 2006 skivan, hahaa.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
iskaffe : D
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
kanske det :)

När var senast någon stötte på dig?
i don't know :O

Vad åt du till middag?
igår så åt jag kycklingfilé och potatisklyftor :) muuums!

Använder du huvtröjor?
Ja ?

Kan du vissla?
jaaa, det kan ja faktiskt ;)
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
neeej ? :D
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
extreme & popexpressen på grönan.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Sånt gör typ alla.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
08, ni vet sthlm.
Tittade du på tecknat när du var liten?
gör det fortfarande :D

Är du blyg inför det motsatta könet?
Beror väl på lite ..

Vilken film kan du alla replikerna till?
finns ingen film jag kan ALLA repliker..

Äger du några band T-shirts?
nooope, hade en massa spice girls t-shirts när ja va liten ;)

När flög du senast?
länge sen, när jag var i spanien.

Läser du för skojs skull?
bloggar & tidningar,jaa :)

Pratar du några andra språk?
engelska & tyska (?)

Har du gråtit offentligt?
Ja .

Har du en stationär dator eller en laptop?
Jag har en stationär, önskar mig en laptop!

Vilka gör du, önskningar eller planer?
både ^^

Försöker du alltid lära dig nya saker?
För det mesta, om jag lyckas är en annan femma.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Hål i öronen, piercing i naveln .

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
maybeee.

Kan du kasta macka?
ne :/

Har du någonsin varit på Jamaica?
neeepp.

Vad har du med dig in på bion?
Vänner & gott att äta :D
Vem var din favoritlärare?
var ? har jag inga lärare nu eller? men jag svarar ändå Karin,som jag hade när jag var liten :)

Har du någonson dejtat någon av en annan ras?
vad är det för fråga.. haha.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
mysko fråga, beror väl på lite granna.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
går på gymnasiet nu, favvoämne är nog mönsterkonstruktionen. (som dessvere slutade nu till jul)

Gillar du att flyga flygplan?
hm, vet ej. brukar inte hända så jätte ofta..
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
humor och ärlighet.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Om jag attraheras av det,verkar det ju inte vara så oattraktivt?

När sov du senast på golvet?
inte vet jag..

Vilken är din favoritdrink?
Mina & Sandras iskaffedrinkar, lr huuur sandra :D

Gillar du din boendesituation?
japp. lite litet rum har jag kanske :/
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8 timmar kanske.
Äter du frukost dagligen?
Japp, varje dag.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
nja , olika.
brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
höhö. nej 8-)

Vilken är din favoritfrukt?
mandarin & vattenmelon :D

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
neeej.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
17 år , wow :p

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jaaaaa,sometimes :)
Tror du på liv på andra planeter?
noooope.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
min brother. fem sekunder sen ;)

Vad var det sista du åt?
frukost :)

Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
olika.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
bra fråga, ask theme :(
Gillar du senap?
ibland på korv med bröd. :P
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
att jag ska försöka fokuseeera.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
never ever.

Sover du på sida, mage eller rygg?
när jag ska sova lägger jag mig på mage iaf.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
hmmm. minnesförlust helt plötsligt.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Neeje.

Tycker du om att krama folk?
Älskar att kramas :)

Skulle du säga att du är trendig?
Jaaa, eller jag klär mig i det jag tycker om och är snyggt :)

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Ge denna person ett försök kanske.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Prinsessan Madeleine och charlotte perelli . höhö ofta!

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
aldrig sett star wars 8-)

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
JA!

Vilka böcker har fått dig att gråta?
Ro utan åror bl.a + några fler.

Vad är du allergisk mot?
Inget vad jag vet..

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
neeej.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
mikael persbrandt säkert, inte.


Kommentarer
Postat av: Mod

rolig lista


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback