onsdagen.

Jag tror jag aldrig vart så trött i hela mitt liv, som jag har varit idag.
Och dagen började inte speciellt bra om man uttrycker sig så.
Jag försov mig och fick liiiite panik, sprang upp..
letade kläder, och just idag hade jag verkligen INGENTING att ta på mig, då fick jag ännu mer panik.
Till sist blev det en brun blus med leopardbälte i midjan och ett par jeans.
Sminkningen blev misslyckad, och håret lika så.
Jag bredde sedan en macka för att sen springa till bussen, tappade den på golvet, sjääääääälvklart hamnade sen upp och ned, hur klantig får man bli?
Blev ingen frukost för mig, sprang till bussen istället.
Bussen stog där såklart, snabb som jag var sprang jag, och hann!  ovanligt för att vara mig.

Senare i skolan var jag så himla himla trött, fattar inte vad det var med mig.
Måste gå och lägga mig i tid idag.

147867-187

Var iallfall med min Jerry idag, mysigt som vanligt!
Sen hade han träning, så jag tog en promenad hemsii (även fast dom erbjöd skjuts)
Duktigt va :) ?
Nej , nu måste jag göra lite nytta, måste träna .
Ha en fortsatt trevlig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback