idrottsdag

Tack för era "lycka till med skidåkningen" kommentarer :)
.. men jag kan faktiskt meddela att det inte blev några skidor för vår del!
När vi kom fram till skolan, så sa vår lärare att det var för blött för att åka.
Hm, känns trist men det var ändå skönt att bara stanna på skolan
 och slappa och vi fick dessutom sluta vid tolv!
För visst klarade vi oss fint på skolan med,
vi sysselsatte oss med stavgång, fotboll, dans och lek oså :)

Nu kom jag precis hem från Jerry, wiiiie det var mys.
Och innan det var jag och hälsade på Sandrutt i hennes skola,
sen tog vi en promenad tillsammans :)

Hoppas ni haft en lika bra onsdag som jag har haft!

Kommentarer
Postat av: Fliickan

Älskar idrottsdagar och sånt, det är så skönt att slippa alla lektioner ju :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback