jag och mina listor :)

Ännu en lista :)

Ute- eller hemmakväll: beror på vad man gör hemma? både och kan vara roligt.
Salt eller sött: kan inte välja en, båda!
Lyx eller budget: bägge där med! beror på vad det är lixom :)
Sommar eller vinter: summer summer and summer!
När är du Född: hösten/vintern :/ 22 nov!
Vad har du på dig en ledig dag hemma: mjukisbyxor + nån ugly tröja :O
Favoritfilm: finns massa braiga, ingen speciell
Har du barn: ehm, jag är 16?
Födelseort: här i s-tälje faktiskt
Smeknamn: Pörnii
Favoritfärg: gillar de flesta färger :)
Drömprins: JERRY! <3
Har du varit kär: yes, and i am.
Favoritlåt : just nu är den fresh danito låten, ni vet ;) ?
Maträtt: taco !
FavoritResemål: utomlands nånstans, bara det är varmt så är ja happy!
Favoritblomma: roses kanske
Tycker inte om: när folk ljuger
Senaste sjukhusvistelse: när min brorsa fick hjärnskakning
Favoritdricka: iskaffe/laffe + nyponsoppa
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: ljus blåa/ljus lila + en fondvägg som är rutig
Vad gör du när du är uttråkad: sätter mig vid datorn
Missbruk: datorn
Vän som bor längst från dig: kanske amanda / jaqueline ?
Vad retar du dig mest på: finns mkt det, tex när bloggen hela tiden krånglar!
Läggdags: när ja blir trött ^^
Husdjur: inget, om man inte räknar med min ap-bror?
Skostorlek: 37
Syskon: en brorsa som sagt, andreas
Favorit pålägg: messmör! och mjukost + vanlig ICKE stark ost :)
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar:
barncancerfonden + unicef!
Bästa bok du läst: sandor slash ida
Är du Internetberoende: yes i am
Favoritparfym:
moschinos - i love love!
Gillar du snö: högst en dag!
När köpte du något åt dig själv sist: onsdags!
Vilken film såg du på bio senast: livet enligt rosa
Senaste köpta skiva: längeee sen, eftersom jag inte ens minns!
Favoritgodis: gillar nästan allt godis :D
Studier eller jobb: önskar ja hade ett jobb så..
Bästa kompis: har flera! :)
Innerstad eller liten ort: innerstad!
Någonting jag tycker om med mig själv: jag är glad för det mesta :)
Någonting jag inte tycker om med mig själv: min kropp
Detta är jag rädd för: döden, fritt fall, ormar,småkryp,läskiga gubbar :O
Tre saker jag vill ha varje dag: kärlek, food and lite sömn!
Tre saker jag absolut inte kan göra: sjunga, gå ner i spagat och komma på en sista sak.
Detta tycker jag om att göra: vara med jerry,vännerna,shoppa,sy/designa,dansa,blogga osv :)
Detta vill jag göra just nu: dricka upp mitt kaffe ^^
Detta borde jag inte göra just nu: äta mer chips !
Bästa känslan: att vara lycklig
Värsta känslan: att bli sviken
Något jag vill ha i present: pengar/mobil + utomlandresa!
Detta har jag på mig just nu: mjukisar, brunt linne och en svart kofta!
Favoritkläder: klänningar och leggins :)
Stjärntecken: skorpion
Färgen på mina ögon: blå-gröna
Min längd: 162 :/

Önskar jag var bättre på: att sjunga!
Dagens dryck: kaffe och oboy!
Senaste saken du köpte: klänningar
Senaste sak du sa: vad har du för godis ante 
Vad tycker du om dina grannar?: känner dom inte ens
Laddar du hem musik och film från internet? nooope
Vad är det bästa med julafton? maten + presenterna
Vilka är de viktigaste personerna i ditt liv? Jerry,Mamma & vännerna !
Vad föredrar du för sorts filmer? skräckisar och mysiga filmer :)
Solar du ofta? yes, sometimes
Vad dricker du helst när du är törstig? kolsyrat vatten
Vilken är din favoritglass?
magnus vit/mandel eller coco crisp
Har du varit deprimerad? har väll alla..
Tar du droger?
nixpix, varför skulle ja?
Är du kär? YES i am!


Kommentarer
Postat av: Crazypill

Kul lista! Ska härma lite...=) sov gott!

Postat av: Debbie

Längesen jag gjorde en lista på min blogg :)

2007-03-03 @ 11:01:48
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Karin

jag har aldrig haft med nån lista i min blogg, men tror jag ska ta å skapa en egen:)

2007-03-03 @ 15:28:34
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback