ingen skola.

Jag vaknade upp vid halv åtta kanske.
Var verkligen jätte trött och undrade hur jag skulle klara av denna skoldag.
Jag gjorde mig i ordning, var klar lite före nio.
Då ringer min mobil, det var Sara.
Tydligen så hade vår lärare ringt henne och sagt att det inte var någon skola idag.
Fatta hur glad jag blev! :D
Men orksaken till att skolan var inställd, var pga vädret.
Vår skola ligger lite ute på landet, haha, så det fanns ingen ström eller någonting där.
Hoppas vi får vara lediga imorgon med :)
Ha en trevlig dag :)!


147867-208 Nu skulle det sitta fint med en latte :D


Kommentarer
Postat av: Sara

härligt! ha en riktig mysig ledig dag dp :)

Postat av: Karin

härligt:) hehe ja jag drack nyss en.. den finns med på min blogg;) ha en fin ledig dag!

2007-01-15 @ 11:51:23
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback