dag 3 - mina föräldrar

Som dom flesta, har även jag en mamma & en pappa. Monika & Frank. Frank har jag ingen kontakt med, så honom behöver jag inte berätta mer om.



Mamma Monika. Vart ska jag börja? Hon & jag är otroligt lika på många sätt. Vi är bäda väldigt glada, snälla, omtänksamma & envisa. Vi skrattar åt exakt samma skämt. Vi tycker att samma killar är snygga. Båda är jävligt bra på att shoppa, båda behöver alltid nya kläder, skumt. Vi tycker om samma tv-program & filmer. Vi har Persbrandt som vår favorit. Och så vidare, det kanske märks att vi är mor & dotter.

Det bästa med min mamma, det är att hon är så himla mysig & go. Hon bryr sig alltid. Och inte bara om mig, utan om alla. Hon vill att alla ska ha det bra. Hon är väldigt glad & enkel att ha och göra med också, det är skönt. Mamma & jag, vi har alltid kul tillsammans. Bara att åka till Ica och handla med henne kan bli ett äventyr. 

Hon är även väldigt stark psykiskt. Det beundrar jag henne för. Hon har varit med om mycket och jag antar att allt det har gjort henne så mycket starkare. Hon säger alltid vad hon tycker & skulle aldrig någonsin ta skit från någon.

Mamma Monika alltså, hon måste vara världens coolaste morsa.
När jag blir mamma, då ska jag bli lika cool, stark & självständig som henne.


Kommentarer
Postat av: sara

så fint!

Postat av: STYLE CRUSH

sv: haha, men exakt! jag håller med dig!



och så fint skrivet här minsann!

2010-12-13 @ 10:33:14
URL: http://malinronnquist.se
Postat av: Nathalie

Har ingen kontakt med min far heller. Vi verkar vara många i samma sits!

2010-12-31 @ 02:04:01
URL: http://tattooed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback